Gry Java strategiczne na komórki Nokia

SimCity Deluxe HD

Gra java SimCity Deluxe HD
Daj upust swojej urbanistycznej fantazji w najbardziej popularnym symulatorze rozwoju miasta. Aplikacja dostępna tylko na wybrane telefony z systemem Android oraz tylko w angielskiej wersji językowej.

Plants Vs. Zombies HD

Gra java Plants Vs. Zombies HD
Przygotuj się na roślinny atak w świetnej gierce PopCap! Uchroń się przed atakiem szalonych zombie. Zabawa nigdy nie umiera! Aplikacja dostępna tylko na wybrane telefony z systemem Android oraz tylko w angielskiej wersji językowej.

Dictator Defense

Gra java Dictator Defense
Obroń swoją ojczyznę przed złym dyktatorem podczas wielu różnych poziomów! Strategicznie rozmieszczaj swój arsenał broni i sam się przekonaj jak to jest być po drugiej stronie. Nie licz na zjednoczenie sił innych krajów. Z tym atakiem musisz sobie sam poradzić. Ludność twojego kraju liczy na Ciebie. Gra dostępna w angielskiej wersji językowej

Angry Forces

Gra java Angry Forces
Od dziesięcioleci Ziemia jest rozdarta przez konflikt pomiędzy siłami zbrojnymi dwóch wrogich sobie sojuszy: WGi i DCa. DCa postanowił zaatakowac nasze bazy i ostatecznie wygrać wojnę. Musisz obronić swoją bazę NCX87 za wszelka cenę! Gra dostępna w angielskiej wersji językowej

Neo Shifters Siege

Gra java Neo Shifters Siege
Epicka bitwa między Paladynami a Templariuszami trwa! Pomóż Paladynom ochronić Kryształ Energii Hydrax przez budowanie silnej sieci obrony.Zatrzymaj Templariuszy, zanim dostaną się do Kryształu Energii Hydrax! Gra dostępna w angielskiej wersji językowej

Animal Tycoon 2

Gra java Animal Tycoon 2
Zbuduj i udekoruj swoje własne zoo w Animal Tycoon 2! Zaspokuj potrzeby użytkowników poprzez budowanie różnych konstrukcji, takich jak lodziarnie, sklepy, punkty gastronomiczne lub toalety. Zrządzaj Zoo, ustalaj ceny, zatrudniaj pracowników. Ciesz się godzinami świetnej rozgrywki w trybie kampanii w niekończącej się grze. Gra dostępna jest w angielskiej wersji językowej

Zestaw Tyberyjski Zmierzch i Medal Of Honor

Gra java Zestaw Tyberyjski Zmierzch i Medal Of Honor
Zestaw 2 najpopularniejszych gier - Command and Conquer 4: Tyberyjski zmierzch i Medal Of Honor to zabawa bez końca! Gra dostępna w angielskiej wersji językowej.

Crystal Defenders

Gra java Crystal Defenders
Los kryształów spoczywa w Twoich rękach! Wybierz drużynę spośród przedstawicieli wielu zawodów dysponujących unikalnymi umiejętnościami. Powstrzymaj nacierające hordy wrogów rozmieszczając i unowocześniając jednostki oraz wzywając Esperów! Gra dostępna w angielskiej wersji językowej.

Statki

Gra java Statki
Statki to znana i lubiania na całym świecie gra strategiczna. Polega na ustawianiu własnej floty Statków i wzajemnych ich zatapianiu przez graczy. Gracze próbują odgadnąć położenie statków przeciwnika i je "zatopić". Wygrywa ten, kto pierwszy zatopi wszystkie statki przeciwnika.

Hotel Tycoon Resort

Gra java Hotel Tycoon Resort
Zbuduj swój własny letni kurort z basenami, barami i wszystkim tym co potrzebne jest nawet najbardziej wybrednym wczasowiczom. Być może w tym sezonie to o twój hotel będzie najmodniejszym miejscem.

Command & Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch

Gra java Command & Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch
Zagraj w wielki finał epickiej sagi RTS! Kieruj mobilną bazą w doskonałym połączeniu akcji i strategii.

Art of War 2: Global Confederation

Gra java Art of War 2: Global Confederation
Kontynuacja słynnej komórkowej strategii czasu rzeczywistego. Poprowadź rozjemcze wojska i ustal nowy porządek świata.